Így jótékonykodnak a jófejek: kutyáért sört!

Ha örökbe fogadsz egy kutyát, hozzácsapunk egy rekesz sört! Röviden ez a lényege a Mad Scientist sörfőzde és a Noé Állatotthon legújabb kampányának, ami már önmagában is cuki, de a megvalósítás csillagos ötös (azaz tízes.)

A Mad Scientist pici, de sörös körökben egyre inkább körülrajongott főzde. Vannak annyira jó fejek, hogy úgy gondolták: ha már kampányt indítanak, az energiáikat és a népszerűségüket megosztják még néhány kutyával is: a Noé Állatotthon éppen örökbefogadható kutyái közül kiválasztottak hetet, elvitték őket fotózni és saját  hirdetést kreáltak nekik a Facebookon, menő szöveggel és grafikával.

A hetedik, Liliana éppen ma került fel a sztárok közé: a bemutatás szerint a testvérével együtt “újhullámos fesztiválarcokról van szó, akik bármelyik sátortábor sztárjai, az igazi laza csajok.” Liliana új gazdája speciel egy rekesz Jam52-vel is boldogabb lesz, hiszen minden örökbefogadott kutya mellé jár a hozzá illő sör.

Szilágyi Tamás, az egyik ötletgazda ugyanis azt mesélte, hogy a söreikből indultak ki: a saját választékukat ismerték, így a meglévő sörökhöz kerestek kutyákat a Noé Állatotthon listájából. Tényleg: a szerencséseket úgy választották ki, hogy ki illene a legjobban mondjuk a Puppet Master vagy a Monkey Temple sörükhöz.

A kampány célja persze nem csak az, hogy a saját jófejségüket csillogtassák, bár annak is tökéletes, hanem szeretnék megváltoztatni az állatok örökbefogadásáról kialakult képet. A közönségüket ugyanis éppen az a családalapítás előtt vagy körül járó korosztály alkotja, akik közül sokan a gyerek előtt inkább még háziállattal gyakorolnának egy kicsit, de azt látják, hogy sokan inkább úgy gondolják: azzal mennek biztosra, ha tenyésztőtől vesznek fajtiszta kutyát, jó drágán. Ami ingyen van, annak pedig nincs értéke. Pedig az elárvult kutyák esetében ez pont fordítva van: ők megjárták a hadak útját, és amelyik nem szociális vagy gyenge az immunrendszere, az nem marad életben, de legalábbis nem talál új gazdára. Éppen ezért választottak egy kölykön kívül egy évesnél idősebb kutyákat a kampányhoz: a kiskutyák sokkal hamarabb “elkelnek” – pont, mint az emberi örökbefogadásnál.

A tegnapig felkerült 6 kutya közül kettőnek már van is új otthona, amit hatalmas sikernek értékelnek a Mad Scientistesek, a kampányt pedig folytatni fogják: ha nem is kutyákkal, de a róluk készült videókkal biztosan.

10
ötlet 10
megvalósítás 10
menőség 10
hatás 10
Minket megvettek

Ez az a reklámkampány, aminek nem tudunk nem drukkolni - és még a hipszterségét is meg tudjuk bocsájtani. Reméljük, hogy a hatásnak megelőlegezett 10 pont meglesz és a kutyák legalább olyan jól járnak vele a végén, mint a Mad Scientist és a sörrajongó örökbefogadók!

  • jótékonyság pátosz nélkül
  • jó sör
  • boldog kutyák

A szerzőről


A kóstolás önismereti folyamat: nekem útközben derült ki, hogy igen költséges az ízlésem. Kényszeres vonzódást érzek az apró, fura dolgokhoz, a mezőgazdasági gépekhez (csak annyit mondok: terpesztraktor) és az erdőkhöz. A bor és a kaja szenvedély, a konyha kikapcsolódás. És MINDENBE teszek babérlevelet!