Megvan a valaha volt legelhivatottabb címketervező

Bor
Nemes Péter tervezett címkéket a Káli-borokhoz

Káli Balázs boraihoz terveztetett új címkét a Bortársaság: a pince arculatát szerették volna jobban a borok stílusához és a piachoz igazítani. A régi címkéket Nemes Péter tervezte, aki egy faluban lakik Balázsékkal: amikor hallott a pályázatról, úgy döntött, hogy ekkora geget nem hagyhat ki.

Hat különböző pályázatot adott be hat különböző néven: nemcsak a címkéket, hanem az alteregókat is megteremtette, méghozzá a régi iskolatársairól és barátairól mintázva. A vele készült interjú szerint

Olyannyira sikerült azonosulnom velük, hogy miközben a pályázati szövegeket írtam, az ő hangjukon fogalmaztam meg a tervekhez csatolandó leírásokat. Egyébként hatból négy lányok, kettő fiúk neve alatt futott.

A nyertes identitás végül Péterfi Liza lett: őt értesítette a Bortársaság az örömhírről, miszerint elnyerte a pályázatot. Nemes Péter a saját hangján, de Péterfi Liza néven vette fel a telefont – a vonal másik végén pedig meghökkent nevetés fogadta a viccet.

Mint kiderült, az öt legjobbnak ítélt pályázat közül négyet Nemes Péter adott be: a tök különböző címkéket a Pinteresten nézhetitek meg.

Mostantól tehát újra Nemes Péter címkéivel találhatjátok meg a Káli-borokat a polcokon, akinél úgy tűnik, nincs elhivatottabb tervező a boros szcénában.